Домашне завдання: стр.171 в.8 (письмово дати відповіді на запитання)
08.04. Біологія Тема уроку: Фетикулярна формація мозку.
Домашне завдання: параграф 78, відповідати на запитання
09.04. Геометрія ТЕМА УРОКУ: Піраміда. Площа поверхні та об'єм піраміди.
В класі : 1) опрацювати § 28 з підручника, відповісти на запитання ст. 195 про піраміду; 2) розв' язати письмово № 960, 961(1), 962(1) Домашнє завдання: § 28 ( про піраміду), розв'язати № 962(2), 961(2).
09.04. Істрія України Тема уроку: Український живопис 19 століттяПрезентація
Домашне завдання: параграф 34
09.04. Хімія Тема уроку: Білки: склад і будова. Гідроліз, денатурація, кольорові реакції білків.
Домашне завдання: параграф 35, вивчити конспект, стр. 237. завдання 2, 3, 5.
10.04. Фізика Розділ 4. Атомне ядро. Ядерна енергетика.
Тема уроку: Атом і атомне ядро. Дослід Резерфорда. презентація
Домашне завдання: параграф 34, вивчити правила
8 клас
Класна робота: стр.181 в.2 письмово, в.3 письмово, стр.182(слова у словник), в 5(читати і
переказувати)
Домашне завдання: стр. 184 в.6 (письмово дати відповіді на запитання)
08.04. Фізика Тема уроку: Температура кипіння. Питома теплота пароутворення.
Завдання: зробити конспект, виписати правила: кипіння, температура кипіння, питома
теплота пароутворення, формули. стр.237-238 учимося розв`язувати задачі.
Домашне завдання: параграф 47, вправа 47(1-3) письмово.
08.04. Екологія рідного краю Тема уроку: Осмнови оземлення міського середовища.
Домашне завдання: параграф 19, вивчити конспект
08.04. Біологія Тема уроку: Сезонні явища у житті ссавців, їхня поведінка.
Домашне завдання: параграф 50, відповідати на питання
09.04. Геометрія ТЕМА УРОКУ: Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.
В класі : 1) повторити § 21 з підручника, відповісти на запитання ст. 176; 2)розв'язати письмово № 902(1), 903(1), 904(1), 906(1)
Домашнє Домашне завдання : § 21 ( повторити) , розв'язати № 903(2), 904(2).
09.04. Трудове навчання Тема:Розробка конструкторсько-технологічної документації
Домашнє завдання: Виконати потрібні для роботи ескізи виробу та його деталей, креслення, технічні рисунки, розгортки
09.04. Укр. мова Тема: «Проблема особистості й натовпу(«Білий кінь Шептало»)»
Домашнє завдання: прочитати с. 326 – 330, дати відповіді на питання 1 – 5 с.335
09.04. Хімія Ковалентний зв`язок, його види - полярний і неполярний.
Домашне завдання: параграф 30, вивчити конспект, стр.173 завдання 1-3
10.04. Фізика Тема уроку: Перетворення енергії в механічних і теплових процесах. Принцип дії
Домашне завдання: параграф 47, вправа 47(4-5) письмово.
10.04. Історія України Тема уроку: Іван Степанович МазепаПрезентація
Домашне завдання: параграф
7 клас
08.04. Трудове навчання Тема: Випрямляч змінного струму.
Струм, який періодично змінюється за величиноюі напрямом, називається змінним. Змінн7ий електричний струм використовується в побуті і на виробництві. Такий струм зручний для передавання на великі відстані. Для отримання постійного ел.струму використовують напівпровідникові випрямлячі Вони дають змогу отримувати будь-яку кількість ел.енергії безпосередньо від ел.мережі. Для живлення різноманітних вузлів і блоків електронноїапаратури використовують напівпровідникові випря, які працюють від однофазної мережі змінного струму. Ці випрямлячі називають однофазними.
Д/з:вивчити випрямлячі змінного струму.
08.04. Англійська мова Тема: Наші сімейні традиції.
Домашнє завдання: с. 133 проектна робота.
08.04. Біологія Тема уроку: Різноманітні бактерії.
Домашне завдання: параграф 53, відповідати на питання
08.04. Укр. мова Тема: «Написання сполучників разом і окремо»
Впр. 292 (розгадати головоломку – ребус,визначити службові частини мови),Впр. 293 (списати,
пояснити правопис виділених сполучників),Впр. 294 (виписати складні сполучники)
Домашнє завдання: § 38, впр. 297 (спишіть, розкривши дужки)
09.04. Укр. мова Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір «Вогник у вікні мого дому»
Домашнє завдання: написати твір.
09.04. Хімія Тема уроку: Ферум. Залізо. Фізичні та хімічні властивості заліза: взаємодія з киснем,
сіркою.
Домашне завдання: параграф 15, вивчити конспект, стр.104 завдання 1-4
10.04. Історія України Тема уроку: Поширення влади Польщі та Литви на українські землі
Домашне завдання: параграф 24
11.04. Англійська мова Тема: Майбутній неозначений час.
Домашнє завдання: впр.4 с.135 пис.
12.04. Англівйська мова Як комп`ютери покращують наше життя.
Домашнє завдання: с.135 чит.
6 клас
08.04. математика ТЕМА УРОКУ : Контрольна робота з теми " Рівняння”
08.04. Англійська мова Тема: Визначні місця України.
Домашнє завдання: впр. 3 с.122
08.04. Російська мова ТЕМА: Притяжательные прилагательные. Их значение и употребление.
Притяжательные прилагательные образуются от имен существительных с помощью суффиксов
–ов- (-ев-): брат – братов, Андрей – Андреев, ; -ин- (-ын-): сестра – сестрин, лисица – лисицын; -ий-:
лиса – лисий.
Домашнее задание: выучить правила занития 48, выполнить упражнение 558.
08.04. Укр. мова Тема: «Творення числівників»
Впр. 475 (утворити порядкові числівники, пояснити спосіб творення), Впр. 477 (записати два –
три усталені вислови з числівниками, пояснити спосіб творення)
Розібрати як частину мовлення числівник – триста сімдесят п’ять сторінок.
Домашнє завдання: § 52 впр. 478 (тестові завдання) Впр.479 (виписати числівники)
08.04. Історія України Тема: Римська релігія та культура.
1) Римська релігія.
На вірування стародавніх римлян значно вплинула грецька релігія. Ст. 232.
2) Римська культура доби Республіки.
Римська культура, як і культура Еллади, була складовою античної культури, яка формувалася в
умовах полісного устрою. Ст. 233.
3) Культура імператорського Риму. Література.
Під час правління Октавіана Августа після громадських війн у Римській державі нарешті
запанував мир і спокій. Ст.235.
Домашнє завдання: параграф 44,завдання 1,2,3 ст.236.
09.04. МатематикаТЕМА УРОКУ : Перпендикулярні прямі, їх властивості.
В класі : 1) опрацювати п. 42 з підручника, відповісти на запитання ст. 238;2)розв'язати письмово № 1236 — 1238, 1242.
Домашнє завдання : п. 42 ( вивчити) , розв'язати № 1239 — 1241 .
09.04 Ісорія України Тема: Місто Рим і життя його мешканців.
1) Життя столиці.
У перші століття існування Рим не відзначався благоустроєм і красою, а був схожий на решту
другорядних міст. Ст.237.
2) Побут римських громадян. Вам пощастило, бо вас запросили бути гостем на бенкет знатного
римлянина. Ст.238.
3) Римська родина та виховання дітей.
Як ви знаєте, залишки патріархальних відносин збериглися у римських звичаях. Ст 239.
Домашнє завдання: параграф 45,завдання 1,2,4,7 ст.239.
11.04. Англійська мова Тема:Український фолькльор
Домашнє завдання: с.123 проектна робота
12.04. Англійська мова Тема: Національні цінності та самобутність.
Домашнє завдання:впр. 5 с. 123 чит.
12.04. ЕтикаПлан-конспект
5 клас
08.04. Математика ТЕМА УРОКУ: Знаходження числа за його відсотками.
В класі : 1) повторити п. 35 з підручника; 2) розв'язати письмово № 1055 (1,2),1066, 1068.
Домашнє Домашне завдання : п. 35 ( повторити) , розв'язати № 1067, 1055(3,4) .
08.04. Історія України Тема: В Україні незалежній.
1) Коли Україна стала незалежною?
24 серпня 1991 р. було ухвалено Акт проголошення незалежності України. Ст.189.
2)Яким є адміністративно – територіальний устрій сучасної України?
На території України нині 24 області. Ст.189
3) Що визначає життя сучасної України?
Символи незалежною державою, України забов’язалося подолати чимало труднощів, успадкованих
від попередніх часів. ст.191-193.
4) Що таке Конституція України?
Проголошення незалежності 1991 р. тільки початок спільної праці, спрямованої на розбудову
української держави. Ст. 194.
Домашнє завдання: параграф 24,завдання 1,2,3 ст.196.
08.04.Укр. мова Тема: «Джерела українського фразеологізмів»
Впр. 397(скласти речення, з виділеними фразеологізмами), впр. 401 (переказати казку),впр. 398
(пояснити походження назви)
Домашнє завдання: § 54, впр. 399
09.04. Математика ТЕМА УРОКУ: Знаходження числа за його відсотками. Знаходження відсотків від числа.
В класі : 1) повторити п. 34, 35 з підручника 2) розв'язати письмово № 1028,1032, 1070.
Домашн Домашнє завдання : п. 34,35 ( повторити) , розв'язати № 1038, 1069 .
09.04. Російська мова ТЕМА: Глаголы настоящего и будущего времени в з-м лице.
Глаголы настоящего и будущего времени спрягаются по лицам (по-укр.: особа) и числам
(по-укр.: число).
Домашнее задание: Выучить правила в учебнике занятие 47 с. 229 – 230,Упражнение 514.
09.04. Укр. мова Тема: «Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів»
Впр. 403 (виправити фразеологізми, дібрати синонімічні слова), впр. 404 (утворити фразеологізми з
дієсловами)
Домашнє завдання: § 54, впр. 400
Календар |
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|