Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

 

ПРОГРАМА

ВИВЧЕННЯ  УЧНІВСЬКОГО  КОЛЕКТИВУ

1.  Склад класу (хлопчики, дівчата).

2.            Згуртованість класу:

як ставляться діти до справ класу?

чи є групи по ділових інтересах аби негативного характеру?

як учні ставляться один до одного?

- чи люблять учні проводити час разом  у школі і поза нею?

- чи дружать хлопчики і дівчата?

- чи захищають хлопці дівчат свого колективу?

- чи вболівають за свій колектив?

- чи немає в класі кругової поруки? Якщо є, то в чому вона виражається?

чи турбують учнів удачі і невдачі свого кла­су?

- при проведенні загальношкільиих заходів чи намагаються триматися

     разом або роз'єдна­но?

3.     Організованість класу:

- чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ?

- чи вміють вони розподілити свою роботу і найбільш раціонально її      виконати?

-  чи вміють терпляче й уважно вислухати один одного?

- чи підпорядковуються черговому командиру?

       4.  Суспільна думка в класі:

- які вчинки своїх товаришів засуджують, які схвалюють?

- чи є розбіжності між тим, що учні кажуть і що вони роблять?

- критика і самокритика в класі.

        5. Характер товариських зв'язків у колективі:

- що зв'язує учнів? (загальне місце проживан­ня, місце за партою, інтереси,    спільна учнівська робота);

- чи уважні вони до товаришів? У чому це ви­ражається?

- як клас ставиться:

- до активістів класу;

- до невстигаючих;

- до порушників дисципліни.

         6. Актив класу:

         - чи має актив авторитет?

- чи виконуються розпорядження активу класу?

- чи є учні, що постійно знаходяться в активі?

 

 

 

Форма входу
Друзі сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Архів записів
 
 
Copyright MyCorp © 2024