ПРОГРАМА
ВИВЧЕННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ
1. Склад класу (хлопчики, дівчата).
2. Згуртованість класу:
- як ставляться діти до справ класу?
- чи є групи по ділових інтересах аби негативного характеру?
- як учні ставляться один до одного?
- чи люблять учні проводити час разом у школі і поза нею?
- чи дружать хлопчики і дівчата?
- чи захищають хлопці дівчат свого колективу?
- чи вболівають за свій колектив?
- чи немає в класі кругової поруки? Якщо є, то в чому вона виражається?
- чи турбують учнів удачі і невдачі свого класу?
- при проведенні загальношкільиих заходів чи намагаються триматися
разом або роз'єднано?
3. Організованість класу:
- чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ?
- чи вміють вони розподілити свою роботу і найбільш раціонально її виконати?
- чи вміють терпляче й уважно вислухати один одного?
- чи підпорядковуються черговому командиру?
4. Суспільна думка в класі:
- які вчинки своїх товаришів засуджують, які схвалюють?
- чи є розбіжності між тим, що учні кажуть і що вони роблять?
- критика і самокритика в класі.
5. Характер товариських зв'язків у колективі:
- що зв'язує учнів? (загальне місце проживання, місце за партою, інтереси, спільна учнівська робота);
- чи уважні вони до товаришів? У чому це виражається?
- як клас ставиться:
- до активістів класу;
- до невстигаючих;
- до порушників дисципліни.
6. Актив класу:
- чи має актив авторитет?
- чи виконуються розпорядження активу класу?
- чи є учні, що постійно знаходяться в активі?
|